اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه‌نگار صهیونیست: اسرائیل از سقوط برخی حکام عرب در هراس است

یک روزنامه‌نگار صهیونیست مدعی شد که صهیونیست‌ها بیش از اینکه از سقوط خود نگران باشند نگران سقوط برخی حکام کشورهای عربی هستند.

روزنامه‌نگار صهیونیست: اسرائیل از سقوط برخی حکام عرب در هراس است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایدی کوهن» روزنامه‌نگار معروف صهیونیستی امروز (سه شنبه) در صفحه توئیتر خود از سقوط برخی حکام عرب ابراز نگرانی کرد.

او نوشت: «ای مردم عرب باور کنید ما در اسرائیل از سقوط برخی حاکمان عربی بیش از سقوط اسرائیل می‌ترسیم. قسم به خدای موسی و هارون که راست می‌گویم.»

کوهن در ادامه پاسخ کاربرانی که نوشته بودند نام حکام مد نظر خود را بگوید، سکوت کرد.

برخی کاربران نیز نوشته‌اند که رژیم صهیونیستی حق دارد که از سقوط حاکمان عرب تحت امر خود نگران باشد، چرا که با فروپاشی برخی رژیم‌های عربی، دیوار امنیتی صهیونیست‌ها نیز فروخواهد پاشید.

«ایدی کوهن» همچنین در توئیت دیگری مدعی شده است که برخی کشورهای عربی از جمله موریتانیا، تونس، لیبی، سودان و جیبوتی و گروه «شورای انتقالی جنوب یمن» که داعیه جدایی‌طلبی دارند به زودی با رژیم صهیونیستی سازش خواهند کرد. هرچند «إسحاق لیفانون» سفیر سابق رژیم تل آویو در مصر در مقاله‌ای که به تازگی در روزنامه معاریو نوشته، اذعان کرده است که صهیونیست‌ها از عادی‌سازی روابط با موریتانیا نا امید شده‌اند.

نگرانی رژیم صهیونیستی از سقوط برخی حکام عرب در حالی است که این رژیم در کمتر از یک سال گذشته با برخی رژیم‌های عربی از جمله امارات و بحرین توافق سازش امضاء کرده و روابط خود را با شورای نظامی سودان و پادشاهی مغرب گسترش داده است و این رخدادها را یک حاشیه امن سیاسی برای خود در جهان عرب می‌داند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول