اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی در اراک راه‌اندازی شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان پنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی در اراک افتتاح و راه‌اندازی شد.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی در اراک راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، طی مراسمی با حضور سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از مسؤولان کادر بهداشت و درمان پنجمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی در اراک راه‌اندازی شد.

این مرکز با ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار دُز واکسن با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه استان مرکزی راه‌اندازی و کار واکسیناسیون را انجام خواهد داد.

این مرکز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده تزریق واکسن به واجدین شرایط است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: این مرکز با سازمان‌دهی نیروهای جهادی و بسیجی به منظور مشارکت در طرح واکسیناسیون راه‌اندازی شده است.

سردار محسن کریمی افزود: سپاه و بسیج از نخستین روزهای درگیری کرونا دست به کار شده و در عرصه‌های تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، حضور در بیمارستان‌‌ها و کمک به کادر بهداشت و درمان، ضدعفونی امکان عمومی به امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداخت.

وی بیان داشت: با فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص طرح مؤمنانه نیروهای بسیجی ۳۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۹۶ میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع کردند. 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی توزیع ۱۲۰۰ سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی بین زوج‌های جوان، بهسازی و ساخت   ۷۶۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد نیازمند، توزیع ۵۱۰ عدد گوشی تلفن همراه و تبلت بین دانش آموزان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و بیان کرد: به‌زودی نیز ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در چهار نوبت ۱۵ روزه و در هر نوبت ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع می‌شود.

کریمی اظهار کرد: نیروهای جهادی و بسیجی آماده ارائه خدمات به بیماران بستری در بیمارستان‌‌ها، نقاهتگاه‌ها و یا حتی در منزل هستند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بسیج در سطح کشور خبر داد و گفت: برابر این تفاهم‌نامه حمایت از خانواده ۵۰ هزار نفر از افراد فوت شده کرونایی در دستور کار قرار گرفته که سهم استان مرکزی از این میزان 3 هزار نفر است.

در حال حاضر چهار مرکز واکسیناسیون شامل مصلی بیت‌المقدس اراک، سالن شهید ساکی، گردو و کوی گلستان در مصطفی خمینی(ره) کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول