اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گلباران مزار شهدای گمنام قرچک به مناسبت هفته دولت

همزمان با نخستین روز هفته دولت، آیین تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام با حضور مسوولان شهرستانی در قرچک انجام شد.

گلباران مزار شهدای گمنام قرچک به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با نخستین روز هفته دولت، آیین تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار، جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

مسئولان قرچک در این آیین با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشتند.

صداقت و مجاهدت در خدمت از ویژگی‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود

حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک صداقت و مجاهدت در خدمت را ویژگی‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و از مسئولان خواست منش خود را به سیره این شهدای گرانقدر نزدیک کنند.

وی به مناسبت هفته دولت در آیین گلباران مزار شهدای گمنام، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، بهترین روش در تبلیغ دین و پیام‌رسانی حقیقت را به منصه ظهور و بروز رساندند.

وی گفت: مسئولان باید از زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و شهدای انقلاب درس بگیرند و شاخصه‌های مهم خدمتگزاری را در خود تقویت کنند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: ایمان، توکل بر خدا، اخلاص، صداقت، مجاهدت در خدمت و ولایی بودن امتیازات اصلی شهیدان رجایی و باهنر بوده است که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد راه این شهیدان را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول