اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساده‌انگاری کرونا خستگی کادر درمان را دو چندان می‌کند

فرماندار کهگیلویه گفت: عده‌ای با بی‌توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خستگی را بر تن مدافعان سلامت دو چندان می‌کنند.

ساده‌انگاری کرونا خستگی کادر درمان را دو چندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در جمع پزشکان با تشکر از تلاش های خالصانه و ایثارگرانه مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا در مدت ۱۸ ماه از شروع آن، گفت: مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان  در ایام شیوع کرونا، همانند حضور جوانان در جنگ تحمیلی و نبرد حق علیه باطل است. 

فرماندار کهگیلویه افزود:  کادر درمان و بزشکان با تلاش بی‌دریغ در صدد ارتقای سطح سلامت جامعه هستند و تقدیر از آنان جز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میسر نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این افراد در کنار انجام وظیفه زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

کریمی نژاد گفت: متاسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری از سوی تعداد معدودی از افراد خستگی را بر تن مدافعان سلامت دوچندان می‌کند، نباید پزشکان و کادر درمان را خسته و با رفتارهای غلط باعث فشار مضاعف گردید.

رئیس ستاد کرونا در کهگیلویه برترین راه شکست کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دانست و افزود: جهت کاهش مراجعان به بیمارستان و پیشرفت در حوزه درمان در بحران کنونی این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بار مراجعه به بیمارستان را کاهش دهند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول