اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وعده خوش معاون عمرانی استاندار به مردم زلزله‌زده سی‌سخت+تصاویر و فیلم

معاون عمرانی استاندار در بازدید از واحدهای احداثی در شهر سی سخت گفت: طبق قول دولت ساخت و تکمیل تمامی واحدهای احداثی و تعمیری تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام می رسد.

وعده خوش معاون عمرانی استاندار به مردم زلزله‌زده سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار، پناهی فرماندار دنا، نیک اقبال مدیرکل راه و شهرسازی،محمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری،جنتی مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی دیگر از مسئولین استانی از روند ساخت و سازها در شهر سی‌سخت بازدید و بر نحوه ساخت و سازها نظارت کردند.

حاجی زاده در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت بنیاد مسکن و نظام مهندسی در زلزله سی سخت گفت: همان طوری که دستگاههای متولی امر مثل بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی قول داده بودند امروز شاهد این هستیم که بالغ بر ۱۱۰۰ واحد مسکونی در شهر سی سخت و روستاهای اطراف مسقف شده است که از این ۱۱۰۰ واحد در حدود ۲۳۰واحد به بهره برداری رسیده و مردم در آنها مستقر شده اند که تا دو هفته آینده با تعداد واحدهای تکمیل شده شاهد بهره برداری از فاز اول ساخت و سازها هستیم.

حاجی زاده عنوان کرد: یکی از مسائلی که ما خیلی تأکید داشتیم بحث کیفیت و نظارت بر ساخت و سازهاست که تا به حال دستگاه های نظارتی ما در بنیاد مسکن و نظام مهندسی این مهم را به نحو احسن و دقیق انجام داده اند و ما هم چنان بر مقاوم سازی تأکید ویژه داریم وخواهیم داشت تا زمانی که ساخت وساز آخرین خانه ها به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار گفت:همانطور که دولت به مردم عزیز شهرستان دنا و شهر سی سخت قول داده است باید قبل از شروع فصل سرما ساخت و تکمیل  تمامی واحدهای احداثی و تعمیری به پایان برسد تا مردم دچار مشکل نشوند و بتوانند با خیال راحت در خانه های خود مستقر شوند.

پناهی فرماندار دنا هم گفت:یکی از مشکلات اصلی مردم شهر سی سخت کمبود سیمان بود که خوشبختانه به همت استاندار با کارخانه های سیمان این مشکل حل گردید و الان سیمان به طور مداوم وارد شهر سی سخت می شود.

پناهی عنوان کرد:در خصوص مدارس شهرستان دنا تعداد ۸ مدرسه کلا تخریب شدند که ۷ مدرسه در خود شهر سی سخت و یک مدرسه هم در روستای کوخدان هست که همه اینها احداثی هستند و در حدود یک سال زمان می برد تا این مدارس ساخته و به بهره برداری برسند و ۴ مدرسه داریم که باید طبق قولی که دادند تا اواخر آبان ماه  مقاوم سازی و به بهره برداری برسند.

فرماندار دنا اظهار داشت: در شهرستان  حدود  ۲۳ مدرسه تعمیری داریم که طبق قول مدیرکل آموزش و پرورش مدارس را دو شیفته می کنند تا مشکل آموزش دانش آموزان برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول