اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری 6 خرده فروش و معتاد پر خطر و کشف بیش از 500 گرم انواع مواد مخدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

اجرای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان زنجان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران با اجرای این طرح ۶ خرده فروش مواد مخدر و همچنین معتاد پرخطر را دستگیر کردند، افزود: با اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری انواع مواد مخدر و آلات استعمال و توزین و بیش از ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و از مردم نیز درخواست داریم  پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها یاری کنند.

خانی‌پور همچنین از کشف ۱۵۰ تن گندم خارج از شبکه توزیع در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر از خرید و فروش خارج از شبکه توزیع گندم در شهر صائین قلعه توسط فردی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، به همراه کارشناسان اداره صمت شهرستان از محل نگهداری گندم کشف شده بازدید و در بازرسی از آن مقدار ۱۵۰ تن گندم احتکار شده را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خانی‌پور با اشاره به این که کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول