اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضرورت افزایش توقف‌ قطارهای تهران-مشهد در ایستگاه ورامین

در دیدار امام جمعه موقت و برخی از مسؤولان ورامین از ایستگاه راه آهن این شهرستان نسبت به اصلاح زیرساخت‌ها، کاهش بی‌نظمی حرکت قطار و افزایش توقف‌ قطارهای تهران-مشهد در این ایستگاه تاکید و پیگیری‌ها انجام شد.

ضرورت افزایش توقف‌ قطارهای تهران-مشهد در ایستگاه ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با دوشنبه های خدمت صبح امروز حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین به همراه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و بخشدار جوادآباد با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از راه آهن ورامین، بازدید به عمل آوردند.

داودی رئیس راه آهن ورامین در این بازدید اظهار کرد: ساختار راه آهن ورامین، آزاد محسوب نمی شود و رئیس اداره باید همزمان شیفت هم باشد، در حالی که حجم مسافرهای این شهرستان با سایر نقاط قابل مقایسه نیست.

داودی گفت: تلاش کردیم که مشکل بی نظمی حرکت ساعات قطار کاهش پیدا کند و در این زمینه در حال حاضر مشکل نداریم.

رئیس راه آهن ورامین ادامه داد: امروز نبود پله برقی و آسفالت معابر منتهی به راه آهن دو مشکل عمده محسوب می شود که در زمینه آسفالت محوطه راه آهن و معابر آن، طبق تفاهم نامه صورت گرفته میان شرکت راه آهن و شهرداری ورامین، بر عهده شهرداری ورامین است که امیدواریم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

داودی بیان کرد: شرکت سیمین سپاهان متولی ساخت پله برقی است که امیدواریم هرچه سریعتر این موضوع با تلاش این شرکت و تزریق بودجه لازم حل شود.

در این دیدار ضمن تماس حجت الاسلام محمودی با سرپرست شهرداری ورامین، مقرر شد تا پیگیری لازم برای آسفالت معابر و محوطه راه آهن ورامین طبق تفاهم نامه حاصله را انجام دهد.

همچنین حجت الاسلام محمودی طی تماس با مدیرکل راه آهن استان تهران، پیگیر افزایش تعداد توقف قطارهای تهران-مشهد و ارتقای ساختار راه آهن ورامین شد که مقرر شد پیگیری های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

از جمله مطالبات مطرح شده در این دیدار، ضرورت افزایش تعداد توقف قطارهای مسیر تهران-مشهد بود تا مسافران بتوانند از این خدمت استفاده کنند.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته، حجت الاسلام محمودی در دیدار با جناب آقای اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، موضوع تسریع در اجرای پروژه قطار شهری ورامین و بهبود وضعیت نظم رفت و آمد قطارهای مسیر تهران- ورامین را مطرح و دغدغه های مردم ورامین در این زمینه را به صورت مکتوب به ایشان تحویل داده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول