اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۲ کیلو هرویین از کوله پشتی یک موتورسوار

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری خرده‌فروشی خبر داد که با تهیه پک‌های مواد مخدر و پرسه زنی با موتور سیکلت، مواد را توزیع می کرد.

کشف ۲ کیلو هرویین از کوله پشتی یک موتورسوار

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستای ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر دستگیری خرده فروش موادمخدر اظهار داشت: در پی دریافت شکایت های مردمی در خصوص خرده فروشی یک موتورسوار در محدوده کلانتری امین آباد، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم با تهیه پک های بسته بندی شده و پرسه زنی در مناطق مختلف به ویژه در حاشیه محل های مسکونی به طور گسترده به توزیع مواد مخدر می پردازد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با افزایش گشت زنی های هدفمند، عصر روز گذشته متهم در پشت پمپ بنزین جاده نظامی مشاهده و در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی متوقف و در بررسی از کوله پشتی اش، 2 کیلو و 200گرم هروئین کشف شد.

وی به انتقال متهم و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های آزمایشگاهی محموله کشف شده اشاره کرد و گفت: کشف جزئیات پرونده در راستای نحوه تهیه موادمخدر توسط متهم و همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول