اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی است/مسجد مأمن تربیت رزمندگان دفاع مقدس است

فرمانده سپاه بیجار گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دل مساجد برخواسته‌اند و امروز برای تقویت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران به همدلی نیازمندیم که مساجد از ارکان مهم برای ایجاد همدلی میان مردم است.

مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی است/مسجد مأمن تربیت رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمرتضی میرآقایی ظهر امروز در مراسم روز جهانی مسجد که در مسجد ولی عصر ( عج) بیجار برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز بزرگ با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه "مساجد سنگر هستند، سنگرها را باید حفظ کنیم"، اظهار کرد: حفظ سنگر در بیان و کلام می‌تواند اتفاق بیفتد اما در عمل باید این مهم به منصه ظهور برسد. 

وی با بیان اینکه ما در بحث عمران و آبادانی مساجد به خوبی عمل کرده‌ایم اما جای عمران و‌ آبادانی معنوی و فرهنگی خالی است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که دو سال است کشور را در برگرفته این مهم کم‌رنگ‌تر شده است. 

میرآقایی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دل مساجد برخواسته‌اند و امروز برای تقویت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران به همدلی نیازمندیم که مساجد از ارکان مهم برای ایجاد همدلی میان مردم است.

وی بیان کرد: ارکان مساجد با داشتن پایگاه‌های مقاومت و ائمه جماعت نقش موثری در هدایت و رشد فرهنگ اسلامی جوانان دارند. 

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: مساجد ما محل پرورش شهیدانی بوده که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند. 

میرآقایی با بیان اینکه مساجد ما مأمن تربیت رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: حضور و مبدا رزمندگان برای اعزام به جبهه جنگ علیه باطل مساجد بوده است.

وی یادآور شد: انقلاب ما از دل مساجد برخواسته است و‌ باید این پایگاه ارزشمنداسلامی را با همدلی به لحاظ فرهنگی نیز آباد سازیم.

انتهای پیام/۷۵/۲۳۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول