اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعمال قانون ۲۵ هزار خودرو در همدان/افزایش تصادفات عابران پیاده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ۲۵ هزار خودرو در استان به علت نقض محدودیت‌های کرونایی از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون جریمه شدند.

اعمال قانون ۲۵ هزار خودرو در همدان/افزایش تصادفات عابران پیاده

فرخ جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال قانون تقریبا ۲۵ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد خودروها در همدان خبر داد و اظهار کرد: اعمال قانون خودروهای متخلف تا روز پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت و البته  این روزها تعداد کاهش یافته و به ندرت خودروهای غیربومی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته رانندگان با دریافت مجوز می‌توانند تردد آزاد داشته باشند و اعمال قانون نمی‌شوند، با تاکید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام رانندگی و از سوی عابران پیاده گفت: دو روز پیش موتورسوار جوانی بدون بیمه در بلوار ولایت با یک خانم عابرپیاده تصادف کرد و متاسفانه عابر پیاده جان باخت و خود نیز به شدت مصدوم شد؛ چندین عمل جراحی روی او انجام شده و در حال حاضر در بیمارستان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه به عابران توصیه کرده‌ایم از گذرگاه‌ها و پل عابرپیاده برای عبور استفاده کنند اما متاسفانه گاهی توجهی نمی‌شود افزود: این خانم سن بالایی داشت و در سراشیبی که سرعت بالا بود، اقدام به عبور از عرض راه کرده بود که متاسفانه موتورسیکلت با او برخورد و تقریبا بعد از دو ساعت در بیمارستان فوت می‌کند.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول