اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نخستین جلسه علنی دوره ششم شورای شهر قم برگزار می شود

نخستین جلسه رسمی و علنی دوره ششم شورای اسلامی شهر مقدس قم صبح روز دوشنبه اول شهریور ماه برگزار می شود.

نخستین جلسه علنی دوره ششم شورای شهر قم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ۱۳ عضو اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، اول شهریور ماه ۱۴۰۰، نخستین جلسه رسمی و علنی خود را برگزار خواهند کرد.

در این جلسه محمدرضا قدیر نیز به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گزارشی از روند شیوع کرونا در استان و مبارزه با این بیماری همه گیر ارائه خواهد کرد.

پیش از این و بر اساس انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین اسلامی با هشت رأی به عنوان رئیس این شورا برگزیده شده بود، ضمن آن که وی پیش از این سابقه ریاست برخی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و همچنین نائب رئیسی این شورا را در دوره های گذشته در کارنامه خود دارد.

اسلامی در روزهای اخیر و در نخستین اظهارنظرهای خود به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تداوم طرح بهره برداری از پروژه های شهری با عنوان «قم در مسیر تحول» اظهار کرد: اولویت‌ های مدیریت شهری در دوره گذشته پروژه ‌های سخت ‌افزاری بود و اکنون نیاز است تا به سمت پروژه ‌های نرم ‌افزاری حرکت کنیم.

اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر قم همچنین محمود مسگری را با هفت رأی به عنوان نایب رئیس، نرجس نیازمند و ماشاءالله سعادتمند را به ترتیب با هشت و هفت رأی به عنوان دو منشی اول و دوم و محسن محرری را نیز با هشت رأی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم انتخاب کرده اند تا این افراد به همراه حسین اسلامی به عنوان اعضای هیئت رئیسه دوره ششم شورای اسلامی شهر قم فعالیت داشته باشند.

در عین حال بر اساس رأی گیری دیگری، مصطفی ملایی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حسین صابری به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری، سیدمحمدحسین دهناد به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران، محسن محرری به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت، روح الله امراللهی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و سیدمجتبی سبحانی ثابت به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم انتخاب شده اند.

انتهای پیام/2258

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول