اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته دولت، ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در صنعت توزیع برق این استان بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت امسال، ۵۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق این استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: ۱۸ پروژه توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تجهیزات برقی با مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال و چهار پروژه در راستای هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در استان سمنان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: همچنین ۲۳ پروژه در قالب افزایش قابلیت اطمینان شبکه با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و ۱۰ پروژه تأمین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال در این استان بهره‌برداری می‌شود.

موسوی‌زاده بیان کرد: به‌منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه در استان سمنان، مبلغ ۳۵۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: احداث ۲۱۵ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی توزیع برق در نقاط مختلف استان سمنان، نصب ۲۵۳ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۴۲ مگاولت آمپر، جذب ۹ هزار و ۹۵۱ اشتراک جدید، برق‌رسانی به چهار روستا و نصب لوازم اندازه‌گیری هوشمند ۱۰۵ انشعاب برق مربوط به چاه‌های آب کشاورزی در زمره اقداماتی است که از هفته دولت سال قبل تا زمان حاضر به اجرا درآمد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول