اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند/ جای مسوولان و مردم عوض شده است

عضو شورای شهر تبریز گفت: مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند، انگار مردم مسوول شرایط زندگی فعلی هستند و جای مسوولان و مردم عوض شده است.

مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند/ جای مسوولان و مردم عوض شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز هادی در سخنرانی پیش از دستور خود در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز  اظهار داشت: مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند، انگار مردم مسوول شرایط زندگی فعلی هستند و جای مسوولان و مردم عوض شده است.

وی افزود: مشکلات عمده در تمام زمینه‌های زندگی مردم وجود دارد و این نشان می‌دهد در گذشته فقط شعار داده شده و عملگرایی نبوده است.

هادی با بیان اینکه از عزیزان می‌خواهم اگر در موردی انتقاد می‌کنند راهکار آن را نیز بیان‌کنند، گفت: اینکه از امروز برای انتخابات چهار سال بعد فکر کنیم، درست نیست و ظلم در حق مردم است.

وی تصریح کرد: امروز که در این صندلی‌ها نشسته‌ایم باید وظیفه‌ای که به گردن ما گذاشته شده به خوبی انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآو  شد: در کلان‌شهر تبریز هنوز در برخی محلات مشکل فاضلاب وجود دارد که به راحتی می‌تواند حل شود.

وی بیان داشت: در زمان‌های بارندگی، آبگرفتگی معابر فرعی و اصلی یکی از مشکلات اساسی مردم است اما راهکار اساسی ارائه نشده است که می‌توان با کانال‌کشی مناسب از جمع شدن آب جلوگیری کرد.

هادی اضافه کرد: به دلیل عدم لایروبی برخی مواقع در بارندگی آب به داخل منازل و مغازه‌های مردم ورود می‌کند.

وی متذکر شد: ماشین‌آلات شهرداری آماده نیستند و در زمینه ماشین‌آلات ضعف‌های اساسی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

پرویز هادی  گفت: بعد از چندین دوره شورای ششم شروع شده و هنوز مشکلات پابرجاست.

وی با بیان اینکه بعد از پنج دوره شورا هنوز مشکل قرارداد کارکنان حل نشده است، ادامه داد: ساعت‌ها در مورد مشکلات قراردادی کارکنان صحبت شده اما هنوز مشکلات پابرجاست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: تبریز بزرگترین مشکلات را دارد، امروز باید برای تبریز سرمایه‌گذار جذب کنیم و اگر‌ اینگونه نباشد از بن بست خارج نخواهیم شد.

انتهای پیام/60034/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول