اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

چند سؤال از مدیر ورزش گچساران/این کالبد بی‌جان را چگونه باید جان بخشید؟

تیم مدیریتی آینده شهرستان گچساران می‌بایست هر چه زودتر برای وضعیت پیش آمده در ورزش این شهرستان چاره‌ای بیاندیشند شهری که با ورزش، با هاکی، واترپلو و فوتبال همیشه روی آنتن بود و اکنون به کالبدی بی‌جان تبدیل شده است.

چند سؤال از مدیر ورزش گچساران/این کالبد بی‌جان را چگونه باید جان بخشید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ شهرستان نفت‌خیز گچساران بی‌شک یکی از قطب‌های ورزش جنوب کشور به شمار می‌رود که در صورت حمایت مسئولان این شهرستان به مانند نگینی در ورزش جنوب کشور خواهد درخشید.

کما اینکه در مقاطعی چنین بوده است و به یاد داریم هفت تا هشت تیم گچسارانی در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ های معتبر و برتر کشور هنرنمایی می‌کردند.

از واترپلو گرفته تا هندبال و فوتبال و ورزش های رزمی و هاکی شهر گچساران با این ظرفیت‌ها بهتر و بیشتر به کشور معرفی می‌شدند.

به گزارش فارس؛ اما در سال‌های اخیر دیگر درخشش رشته های ورزشی گچساران را در سطوح مختلف و رده‌های کشوری شاهد نیستیم و این روزها شاهدیم که ورزش در گچساران کاملا افول کرده است.

فاجعه بارترین وضعیت برای ورزش گچساران این است که تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان نه تنها به لیگ برتر صعود نکرد بلکه اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران نیز حضور ندارد شهری که با فوتبال و تیم نفت در سپهر ورزشی کشور می‌درخشید.

اما ورزش گچساران دچار گسست شده و از ظرفیت های شرکت بهره برداری نفت و گاز آن گونه که باید به خوبی و به درستی استفاده نمی‌شود.

مدیریت ورزش و جوانان این شهر توضیح دهد که در طول چند سال فعالیت در دولت تدبیر و امید چه تدبیری برای روشن ماندن چراغ و اجاق ورزش این شهرستان انجام داده است.

مدیریت ورزش و جوانان این شهر بگوید که برای جلوگیری از رکود ورزشی این شهرستان تا چه اندازه از قابلیت‌های شرکت نفت و گاز استفاده کرده و حتماً توضیح دهد که چگونه هم دوش این شرکت قرار گرفته و کمک متقابل برای درخشش ورزش شهرستان کرده است.

توضیح مدیریت ورزش و جوانان این شهر ضروری است که برای جلوگیری از سقوط تیم فوتبال نفت و سایر دسته‌جات ورزشی گچساران که در کشور می درخشیدند چه اقدامی انجام داده است.

به گزارش فارس؛ اکنون با تغییر دولت و قطعات تغییر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین تغییر فضای سیاسی شهرستان گچساران پس از ۸ سال و خروج این شهرستان از دایره قدرت فرد و افراد خاص انتظار تغییر سریع در وضعیت ورزش شهرستان نفت خیز می‌رود که از روزهای خوب خود فاصله بسیار زیادی گرفته است.

تیم مدیریتی جدید شهرستان گچساران می‌بایست هر چه زودتر برای وضعیت پیش آمده در ورزش این شهرستان چاره‌ای بیاندیشند شهری که با ورزش، با هاکی، واترپلو و فوتبال همیشه روی آنتن بود و اکنون به کالبدی بی‌جان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول