اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تزریق ۳۲ هزار دز واکسن کرونا در اسفراین

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: دانشکده علوم پزشکی اسفراین تا کنون بیش از ۳۲ هزار واکسن کرونا را تزریق کرد.

تزریق ۳۲ هزار دز واکسن کرونا در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مریم سلطانی با بیان اینکه از ابتدای اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی، شهرستان اسفراین همگام با سایر نقاط کشور این برنامه را به خوبی اجرا کرده است اظهار کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۱۸ دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین افزود: از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۰۸ دز اول و ۹ هزار و ۶۱۰ واکسن هم دز دوم به شهروندان اسفراینی تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای تزریق واکسن در اسفراین با هماهنگی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی در مکانی مناسب در نظر گرفته شده است گفت: واکسیناسیون بدون وقفه انجام می شود به طوریکه در تاسوعا ۲ هزار و ۳۰۲ دز واکسن تزریق شد.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین تصریح کرد: دراسفراین علاوه بر سنین ۱۳۴۷ و ماقبل، کارکنان اداره مالیاتی، دادگستری، نیروی انتظامی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، معلمان، برخی رانندگان حمل و نقل عمومی و بیماران خاص واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 سلطانی همچنین از آغاز واکسیناسیون ۵۰ ساله ها خبر داد و افزود: سامانه salamat.gov.ir برای سنین ۵۰ سال به بالا باز شد و این افراد می‌توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی شوند.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از ازدحام حتما در ساعت مقرر که در پیامک برای آنها ارسال می شود  به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول