اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مهار آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر

فرماندار شهرستان پیرانشهر گفت: آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین با اقدام به موقع تیم‌های مدیریت بحران شهرستان و اعزام بالگرد اطفای حریق مهار شد.

مهار آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پیرانشهر سید علی ترابی با اشاره به آتش‌سوزی در ارتفاعات تمرچین، اظهار داشت: در پی آتش سوزی در ارتفاعات "تمرچین" پیرانشهر واقع در نقطه صفر مرزی، به دلیل پوشش گیاهی انبوه و همچنین وزش باد شدید، آتش سوزی در این مناطق گسترش پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: با حضور به موقع تیم‌های امدادی و مدیریت بحران شهرستان، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هنگ مرزی، اقدامات به موقع و مؤثر در جهت کنترل آتش سوزی انجام گرفت.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم شهرستان، مجموعه مدیریت بحران و نیروهای امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر، هنگ مرزی، بخشدار مرکزی، آتش‌نشانی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های پیرانشهر، نقده و اشنویه و تمام کسانی که به هر نحوی در مهار و کنترل آتش سوزی امروز کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می‌شود به دلیل وجود مین‌های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی در این مناطق و صدای چندین انفجار و صعب‌العبور بودن منطقه؛ مهار آتش سوزی به صورت زمینی توسط نیروهای امدادی با پیشروی زیادی میسر نبوده که با پیگیری‌های انجام شده و درخواست اعزام بالگرد اطفاء حریق از ارومیه و جلوگیری از سرایت آتش به زمین‌های کشاورزی، عملیات اطفای حریق به طور کامل کنترل و مهار شد که علت و وسعت آتش سوزی پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول