اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کابینه آیت‌الله رئیسی بسیار کارآمد است/ نظر مثبت مجلس به کابینه سیزدهم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقایسه با دولت قبل کابینه جدید را بسیار کارآمد می‌بینم، گفت: کابینه آیت‌الله رئیسی هماهنگی بالایی با هم دارند.

کابینه آیت‌الله رئیسی بسیار کارآمد است/ نظر مثبت مجلس به کابینه سیزدهم

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کلیات نظر مجلس در مورد کابینه پیشنهادی آیت‌الله رئیسی مثبت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمالا سه وزیر پیشنهادی توسط مجلس رد شوند، عنوان کرد: احتمال رد یک وزیر پیشنهادی زیاد است و دو نفر دیگر نیز خطر رد شدن توسط مجلس را دارند.

وی با اشاره به اینکه چند وزیر پیشنهادی نیز در شرایط بینابین قرار داشته و باید نسبت به اقناع نمایندگان در مورد برنامه خود اقدام کنند، تصریح کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی رای بالایی داشته و تعداد مخالفان آن‌ها کم است.

طاهری با اشاره به اینکه فرآیند بررسی صلاحیت وزرا در این هفته ادامه می‌یابد، افزود: با ادامه بررسی‌ها چهارشنبه کابینه شکل می‌گیرد و احتمالا همین ترکیب بوده و تنها چند وزیر پیشنهادی از بین‌ آن‌ها رد شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقایسه با دولت قبل این کابینه را بسیار کارآمد می‌بینم، تصریح کرد: کابینه آیت‌الله رئیسی هماهنگی بالایی با هم دارند.

وی با اشاره به اینکه داشتن یک کابینه متوسط متحد نسبت به کابینه‌ای که همه ژنرال باشند اما هماهنگ نباشند بهتر است، افزود: آیت‌الله رئیسی پای کار است و این موضوع می‌تواند عامل موفقیت دولت باشد، همچنین ترکیب این کابینه جوان بوده و باانگیزه‌ هستند.

طاهری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنم در کارهای اقتصادی در کوتاه مدت آثار این کابینه را ببینیم، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی اعلام کرد هماهنگی کلیات و ریز تیم اقتصادی را به مخبر معاون اول رئیس جمهوری سپرده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 9 وزیر اقتصادی هستند که برخی از آنها خاص تر هستند و به زودی با ارائه برنامه و عملیاتی کردن آن چند موضوع چون کسری بودجه، ثبات قیمت ارز و تورم را کنترل کنند.

وی با اشاره به رد طرح موضوع دیدار نخست وزرا در مجلس بیان کرد: این موضوع ممکن نیست و شاید موضوع مد نظر عدم تشکیل جلسات متعدد و منسجم برای برنامه‌ریزی توسط وزرا با یکدیگر است.

انتهای پیام/73009/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول