اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری 13 نفر از عوامل نزاع طایفه‌ای در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۳ نفر از عوامل نزاع طایفه‌ای در مناطق روستایی شهرستان آبادان خبر داد.

دستگیری 13 نفر از عوامل نزاع طایفه‌ای در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین دو طایفه در مناطق حاشیه‌ای آبادان، عوامل کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به همراه مأموران پاسگاه پردیس به محل نزاع اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیاتی یگان امداد به همراه عوامل تخصصی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی قضایی، در مجموع ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع را دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از منازل متهمان تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز که در صحنه جرم به کا گرفته شده بود و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه چند قبضه سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

زلقی یادآور شد: در نزاع صورت گرفته چهار نفر از دو طرف درگیری با سلاح شکاری و سلاح سرد به صورت سطحی زخمی که پس از انتقال به بیمارستان مداوا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: از آنجا که مجروحان از عوامل نزاع بودند پس از درمان با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات تکمیلی به کلانتری محل انتقال یافتند.

زلقی با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده قضایی راهی زندان شدند ادامه داد: متهمان دلیل وقوع درگیری را اختلاف شخصی پیرامون زمین‌های کشاورزی بیان کردند.

وی گفت: انتظار می‌رود اینگونه مشکلات پیش از رسیدن به مرحله بحران، توسط بزرگان عشایر و دهیاران حل و فصل شود تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول