اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات/ حاتمی: زارع‌پور در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد

نماینده کلیبر در مجلس در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه وی در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد، گفت: متأسفانه در زمان تصدی آقای زارع‌پور در مرکز رسانه‌های دیجیتال، با الزام به اخذ مجوز از سوی رسانه‌های دیجیتال، سرمایه‌گذاران فراری شدند.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات/ حاتمی: زارع‌پور در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 30 مرداد) در جلسه علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: باید درباره تبعیض موجود در کابینه و عدم  پیشنهاد گزینه مناسب توضیح ارائه کنید و امیدواریم حداقل از آذربایجانی‌ها در لایه‌های مدیریتی کابینه استفاده شود.

وی در مخالفت با برنامه‌های عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مخالفت من ناظر بر ابهامات و ایرادات برنامه‌های زارع پور است.

حاتمی افزود: در زمان تصدی آقای زارع پور در مرکز رسانه‌های دیجیتال، الزام به اخذ مجوز رسانه‌های دیجیتال سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری در این حوزه فراری داد.

نماینده مردم کلیبر در مجلس تصریح کرد: در حالی که فضای مجازی با بخشی از زندگی مردم همراه است اما آقای زارع پور در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند و مانند مربی فوتبالی است که تاکنون خودش وارد زمین سبز فوتبال و زمین‌های ورزشی نشده است.

حاتمی افزود: برنامه‌های ارائه شده آقای زارع پور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابعاد پژوهشی داشته و بسیار کلی است و معنای ضمنی این موضوع آن است که وی از فضای واقعی کسب و کارها و ظرفیت اقتصاد در بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاع واقعی نداشته و یا در برنامه خود نیاورده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به کلاهبرداری‌های اخیر برخی پلتفرم‌ها و تعطیلی آنها نظیر روبیکا خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی برنامه‌ای کاربردی برای جلوگیری از تخلف برنامه‌های ایرانی ارائه نکرده است.

وی افزود: دامنه و ظرفیت وزارت، تماما فناورانه و ارتباطی با دایره عمل مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات قوه قضائیه متفاوت بوده و شکاف مبنایی دارد و موفقیت نسبی آقای زارع پور در دستگاه عدلیه دلیلی بر معرفی وی به وزارت عریض و طویل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست.

وی تاکید کرد که برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری ارتباطات فاقد اهداف کیفی و کمی بوده و قابلیت ارزش‌گذاری ندارد.

حاتمی ادامه داد: مسائل جاری و حاشیه‌ای وزارت ارتباطات، مشکل کارمندان و کارکنان روستایی و همچنین شرح وظایف مخابرات هیچ جایگاهی در برنامه‌های وی ندارد. همچنین تعدد تصمیم‌گیران در بخش ICT که باعث بروز مشکل شده در برنامه وی نبوده و برای حل مشکلات دفاتر پیشخوان برای مثال مشکل 570 دفتر آذربایجان شرقی، برنامه‌ای ذکر نشده است.
نماینده کلیبر در مجلس در پایان با اشاره به کلاهبرداری‌های اخیر برخی پلتفرم‌ها و تعطیلی آنها نظیر روبیکا خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی برنامه‌ای کاربردی برای جلوگیری از تخلف برنامه‌های ایرانی ارائه نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول