اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان سیم برق و کشف ۵۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل و سیم برق در سطح شهر کاشان و حومه، مأموران کلانتری ۱۳ علوی با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، مراتب را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند ۳ نفر با در دست داشتن قیچی در حین سرقت و قطع کابل شبکه برق شهری هستند که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام پلیسی و ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی در ادامه بابیان اینکه دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پراید که پلاک‌های آن مخدوش بود نیز توقیف شد گفت: سارقان در بازجویی و تحقیقات فنی پلیس به‌صراحت به ۵۱ فقره سرقت کابل و سیم برق و فروش اموال مسروقه به یک نفر مال‌خر اعتراف کردند.

بساطی در پایان با اشاره به دستگیری مال‌خر و کشف اموال مسروقه زیادی از مخفیگاه سارقان در پایان با تأکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی توسط مردم خاطرنشان کرد: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا و احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول