اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

همایشی بین‌المللی برای به چالش کشیدن نیازهای کشور درحوزه زیست‌فناوری

چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با حمایت معاونت علمی و فناوری 31 مردادماه کار خود را آغاز می‌کند.

همایشی بین‌المللی برای به چالش کشیدن نیازهای کشور درحوزه زیست‌فناوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زیست‌فناوری و ویروس کرونا»، «زیست فناوری پزشکی»، «واکسن و داروهای نوترکیب»، «زیست فناوری گیاهی»، «محصولات تراریخته، ویرایش ژنی و ایمنی زیستی» و «زیست فناوری جانوری» محورهای برگزاری این رویداد ملی و بین‌المللی است.

همچنین، از دیگر محورهای چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی می توان به «زیست‌فناوری میکروبی، غذایی، صنعتی و محیط‌ زیست»، «متابولومیکس، پروتئومیکس و ژنومیکس»، «زیست فناوری سامانه‌ها»، «بیوانفورماتیک و زیست شناسی مصنوعی» و  «مباحث نظری زیست فناوری» اشاره کرد.

این همایش با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن بیوتکنولوژی ایران، 31 مردادماه کار خود را آغاز می‌کند و تا 2 شهریورماه ادامه خواهد یافت و همه دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

«اطلاعات توالی دیجیتال در منابع ژنتیکی»، «جایگاه مهندسی ژنتیک»، «زیست‌فناوری یک گام به جلو» از جمله رویدادهایی است که در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول