اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

واکسیناسیون توانخواهان و مددکاران مراکز توانبخشی فارس

به گفته معاون بهداشت دانشگاه، واکسیناسیون تمامی گروه های هدف حاضر در مراکز نگهداری و توانبخشی بر علیه بیماری کووید ۱۹ انجام شده است.

واکسیناسیون  توانخواهان و مددکاران مراکز توانبخشی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول همتی با بیان این خبر گفت: با توجه به پاندمی کووید ۱۹ و افزایش خطر ابتلا مددجویان و مددیاران مراکز نگهداری و توانبخشی به دلیل تجمعی بودن این مراکز، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر بسیار ضروری است.

وی افزود: با آغاز واکسیناسیون در کشور، واکسیناسیون توانخواهان و سالمندان مراکز نگهداری و توانبخشی از اولویت های واکسیناسیون کرونا قرار گرفت.

 همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پایبندی به تعهد خود نسبت به حفظ و ارتقای سلامت جامعه، واکسیناسیون گروه‌های پُرخطر و آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار داده و برای تأمین و توزیع واکسن های استاندارد موردنیاز، اقدامات گسترده ای داشته است.

این مسوول در دانشگاه، تاکید کرد: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در مراکز نگهداری و توانبخشی از اسفند سال گذشته آغاز و در مدت ۳ماه، واکسیناسیون تمامی جمعیت های گروه هدف انجام شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری سازمان بهزیستی استان در انجام این مهم، یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ حداکثری سلامت کارکنان توانمند و خدوم مراکز نگهداری و توانبخشی، واکسیناسیون آنان نیز به صورت کامل انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون گروه های پُرخطر و آسیب پذیر در برابر بیماری کووید۱۹، رعایت دستورالعمل های پیشگیری و کنترل کروناویروس را همچنان ضروری برشمرد.

 همتی، انجام مستمر نظارت شبکه های بهداشت و درمان با همکاری همه جانبه سازمان بهزیستی بر مراکز توانبخشی را به دلیل شرایط خاص این مراکز، امری بسیار حیاتی و ضروری دانست.

انتهای پیام/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول