اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دیدار بوشهری‌ها با وزیر پیشنهادی نیرو/ اعلام حمایت نمایندگان از محرابیان

اعضای مجمع نمایندگان بوشهر در دیدار با محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو مباحثی در دو بخش آب و برق استان از جمله احداث و فعال شدن آب شیرین کن‌ها، اصلاح و بهبود شبکه‌های آب رسانی، تکمیل پروژه سدسازی استان و استقلال برق منطقه‌ای از استان فارس را مطرح کردند.

دیدار بوشهری‌ها با وزیر پیشنهادی نیرو/ اعلام حمایت نمایندگان از محرابیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست‌های مختلفی با وزرای پیشنهادی، دغدغه‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌ها را مورد بررسی و بحث و گفت‌وگو قرار داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه‌ای صمیمانه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه‌های انتخابیه خود را با علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کردند.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم افزود: اعضای مجمع نمایندگان بوشهر مباحث مهمی در دو بخش آب و برق استان از جمله احداث و فعال شدن آب شیرین کن‌ها، اصلاح و بهبود شبکه‌های آب رسانی، تکمیل پروژه سدسازی استان و استقلال برق منطقه‌ای از استان فارس بیان کردند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو نیز ضمن تأیید مسائل مطرح شده وعده دادند که بعد از رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، مطالب و دغدغه‌های مجمع را برای پیگیری در دستور کار قرار دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس حمایت خود از تصدی وزارت نیرو توسط محرابیان را اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول