اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دوستداران حاج قاسم» نذورات عاشورایی را صرف خرید ماسک کردند

دوستداران حاج قاسم در بندرعباس، نذورات امسال خویش را صرف خرید ماسک و توزیع در محلات کمتر برخوردار کردند.

دوستداران حاج قاسم» نذورات عاشورایی را صرف خرید ماسک کردند

داوود جعفری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دوستداران حاج قاسم» امسال با توجه به توصیه‌ها و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در هدایت نذورات به سمت رفع نیازهای جامعه و همین طور با توجه به وضعیت حاد کرونایی در استان هرمزگان تصمیم گرفت تا پاره‌ای از نذورات عاشورایی خویش را صرف خرید ماسک و آب معدنی کند.

وی افزود: ۵۰۰ بسته ماسک (50 عددی) در محلات بندرعباس از سوی این جمعیت توزیع شد و همچنین 100 بسته ماسک (50 عددی) نیز در منطقه احمدی شهرستان حاجی‌آباد با همکاری شهرداری سرگز احمدی ارسال و توزیع شد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: دهها بسته آب معدنی نیز میان مردم توزیع و بخشی از آن نیز به بیمارستان شهید محمدی برای توزیع میان بیماران کرونایی تحویل شد.

جعفری، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای میهن‌ اسلامی‌مان را گرامی داشت و عنوان کرد: شرایط سخت کرونایی در کشورمان با همت و همیاری همه جامعه قابل رفع است و در این راه با دعای خیر برای همه مدافعان سلامت، باید به یاری آنان بشتابیم و بهترین کمک به آنان نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول