اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۸ هزار ماسک بین هیات‌های حسینی نهاوند توزیع شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از توزیع ۲۸ هزار ماسک بیان هیاتهای عزاداری شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولین هیات‌ها رعایت شده است.

۲۸ هزار ماسک بین هیات‌های حسینی نهاوند توزیع شد

حجت الاسلام بهرام یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای شروع ماه محرم از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند ۲۸ هزار ماسک بیان هیات‌های عزاداری شهرستان توزیع شده که ۸ هزار آن به صورت کاملا رایگان بوده است.

وی گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق هماهنگی با مراکز توزیع ماسک ۲۰ هزار عدد با قیمت خیلی ارزان در اختیار هیات‌ها قرار گرفته و بقیه ماسک‌ها نیز در هنگام بازدید از مراسم عزاداری بین آنان به صورت رایگان توزیع شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اضافه کرد:  خوشبختانه طی بازدیدهایی که در این مدت با مرکز بهداشت و هلال احمر شهرستان صورت گرفته، به طور کلی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولین هیات‌ها رعایت شده و به جز در موارد جزئی مورد خاصی مشاهده نشد که آن هم با تذکر صورت گرفته برطرف شده است.

وی در پایان به برگزاری نماز ظهر عاشورا در فضاهای باز اشاره کرد و افزود: نماز ظهر عاشورا همانند سالهای گذشته در محل هیات‌های حسینی و فضای باز اقامه می‌شود و آنچه که در این زمینه مورد تاکید قرار گرفته رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله مناسب اجتماعی مطابق با دستورالعمل ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول