اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آرامی: کابینه در بخش عمرانی گزینه‌های خوبی دارد/ اولویت ما رشد نیروهای انسانی هرمزگان در دولت سیزدهم است

نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: چهره‌های توانمند و با سابقه اجرایی خوبی در کابینه آقای رییسی برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند تحرک و پویایی در کشور ایجاد کنند.

آرامی: کابینه در بخش عمرانی گزینه‌های خوبی دارد/ اولویت ما رشد نیروهای انسانی هرمزگان در دولت سیزدهم است

منصور آرامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس درباره ترکیب کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: ترکیب کابینه خوب و منسجم است و منطبق با سیاست‌های آقای رییسی شکل گرفته است و چهره‌های توانمندی بخصوص در حوزه عمرانی در کابینه وجود دارند که قادر به ایجاد تحرک و پویایی در کشور هستند.

وی درباره گزینه وزارت راه و شهرسازی گفت: رستم قاسمی هم در وزارت نفت و هم در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عملکرد مثبت و مسلطی داشته و معرفی او به عنوان وزیر راه و شهرسازی یعنی وزارتخانه‌ای که محور فعالیت‌های عمرانی در کشور است، می‌تواند به تحرک اقتصادی کشور و به چرخش درآوردن بخش مسکن و توسعه متوازن کمک کند.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان با بیان این که جلساتی تاکنون با گزینه‌های وزارت تعاون، نفت، کشور، اطلاعات، راه و شهرسازی، نیرو و صمت داشته است، عنوان داشت: در روزهای پیش رو این دیدارها ادامه خواهد داشت و در هفته آینده نیز که قرار است تا جلسات رای‌اعتماد و بررسی برنامه‌ها برگزار شود، در خلال جلسات مجلس، دیدارهای کمیسیون و مجمعی با برخی وزرای پیشنهادی خواهیم داشت.

آرامی درباره گزینه وزارت اطلاعات نیز بیان داشت: حجت‌الاسلام خطیب از بدنه وزارت اطلاعات بوده و ساختار و کارکردهای مختلف این وزارتخانه را به خوبی می‌شناسد و لذا نگاه مجلس به ایشان نگاه مثبتی است و برنامه ایشان نیز تمرکز خوبی بر حوزه امنیت پایدار در سراسر کشور دارد.

وی تمرکز اصلی نمایندگان هرمزگان در دیدارهای فردی و گروهی با گزینه‌های پیشنهادی دولت را استفاده از سرمایه‌های انسانی هرمزگان در مناصب مختلف، ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع و کم کردن فاصله میان استان‌ هرمزگان با استان‌های برخوردار کشور به لحاظ زیرساخت‌های مختلف عنوان کرد و گفت: انتظار ما این است که هرمزگان در دولت آقای رییسی بتواند شاهد کاهش نرخ بیکاری، توسعه متوازن و نقش آفرینی ملی در ابعاد مختلف با نگاه منطقه‌ای باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول