اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نمره قبولی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هیأت‌های مذهبی رفسنجان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان برگزاری مراسم عزای حسینی در هیأت‌های مذهبی رفسنجان را همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قابل تقدیر دانست.

نمره قبولی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به هیأت‌های مذهبی رفسنجان

حجت‌الاسلام حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی با تمام دغدغه‌ای که از خود نشان دادند و همتی که داشتند امسال مانند سال گذشته عزاداری محرم را با شور و حال و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تشکیل ستاد محرم و ایجاد هماهنگی‌های خوب بین هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: هیأت‌ها همراهی کردند که جای قدردانی دارد و جوانان هیئتی و امام حسینی همراه با سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان تبلیغات به عزاداری پرداختند.

وی با ابراز گله‌مندی از بعضی هیأت‌ها به‌دلیل با بی‌برنامگی و رعایت نکردن شئونات عزاداری کرونایی افزود: این موضوع موجب آزرده خاطرشدن شورای هیأت‌ها، سازمان تبلیغات، مسؤولان و دغدغه‌مندان و دیگر هیأت‌ها که رعایت کردند، شد.

حسنی در خصوص دسته‌روی در تاسوعا و عاشورا نیز گفت: قرار شد در این دو روز تا سوعا و عاشورا دسته‌روی خیابانی نداشته باشیم و داخل فضا و مقابل هیأت برنامه‌ریزی شود و به عزاداری بپردازند.

وی با تشکر از کادر درمان که این روزها گرفتار  ویروس کرونا هستند، ابراز کرد: اگر تجمعی صورت نگیرد، اتفاقی نمی‌افتد اما از آن طرف کادر درمان را حمایت کردیم و با این مراعات کردن از کادر درمان تشکر کردیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برای اقامه نماز ظهر عاشورا همراه با شرایط کرونا تصمیم‌گیری شده؛ کسانی که هیأت و برنامه عزادارای دارند، در همان مراسم هیأت خود تمهیدات لازم برای اقامه نماز داشته باشند، نماز به‌صورت متمرکز و تجمعی در رفسنجان برگزار نمی‌شود، اما تمامی هیأت‌ها رسالت اقامه نماز و احیاء امر فریضه نماز که بزرگترین پیام قیام سیدالشهدا(ع) است را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول