اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آزادگان واژه‌های شجاعت و استقامت را معنا کردند/آزادگان اسوه‌های مقاومت سال‌های سخت هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آزادگان سرافراز، واژه‌های ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید‌ترین شکنجه‌های دشمن به همه جهانیان معنا کردند.

آزادگان واژه‌های شجاعت و استقامت را معنا کردند/آزادگان اسوه‌های مقاومت سال‌های سخت هستند

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک سالرزو ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر «شلاق و شکنجه و انفرادی» پیروز است.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: 26 مردادماه ۱۳۶۹ سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیورمردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است.

به گفته سردار حسینی، آزادگان واژه‌های ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید‌ترین شکنجه‌های دشمن به همه جهانیان معنا کردند.

وی اذعان داشت: آزادگان سرافراز، اسوه‌های مقاومت و شیران بیشه شجاعت و رشادت کـه یادگاران ارزشمند سال‌های سخت و غرورآفرین هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: آزادگان ما اکنون نیز ستارگان درخشان آسمان عشق و ایثار به وطن و قطب‌نمای حرکت انقلاب ما تا رسیدن به اهداف عالیه آن هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: انشاءالله با تاسی از منش و راه این آزادمردان تاریخ ایران اسلامی در سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط گوناگون پیرو و رهرو آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول