اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسابقات ترای‌‍‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور برگزار شد

آذربایجان‌شرقی قهرمان رده‌های مختلف سنی مسابقات ترای‌اتلون قهرمانی کشور شد.

مسابقات ترای‌‍‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور  برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز؛ مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت (مسافت کوتاه) قهرمانی کشور آقایان با شرکت ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور در ۲ بخش انفرادی و تیمی به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی و در محل سد امند بخش صوفیان شهرستان شبستر برگزار شد.

رئیس هیات ترای‌اتلون آذربایجان‌شرقی گفت: در ۶ ماهه اول سال این دومین رویداد قهرمانی کشوری می‌باشد که توانستیم در استان آذربایجان‌شرقی میزبان آن باشیم.

رنجکش افزود: این مسابقات تحت تدابیر ویژه و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم در محل اسکان ورزشکاران‌ (‌هتل بین‌المللی گسترش تبریز) و هم در محل مسابقه ( مجتمع توریستی تفریحی و ورزشی سیمرغ آذربایجان)‌، در رده‌های سنی، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید/بزرگسالان و در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار و برترین‌های رده‌های سنی به شرح زیر معرفی شدند:

 این دوره از مسابقات ‌با رقابت ورزشکاران رده جوانان، امید و بزرگسالان آغاز شد که در بخش انفرادی رقابت اسپرینت علی رضوانی، ملی‌پوش کشورمان از سمنان به مقام قهرمانی رسید و امین سقایی دیگر ملی‌پوش کشورمان از چهارمحال و بختیاری دوم شد و مهدی سلیمی‌پور از استان اصفهان در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی این رقابت نیز تیم اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

 در بخش انفرادی جوانان محمدیاسر سجاد از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و پوریا شامی و مهدی انصاری هر ۲ از زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی جوانان نیز عنوان قهرمانی به زنجان رسید و تیم‌های آذربایجان‌شرقی و اصفهان  به مقام دوم و سوم دست یافتند.

 در بخش انفرادی نوجوانان این مهدی آقایی از استان زنجان بود که زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پس از وی آیدین لواء از کهگیلویه و بویراحمد به مقام دوم رسید و آرین مرادی از کردستان سوم شد.

در بخش تیمی نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی به مقام قهرمانی دست یافتند و تیم‌های زنجان و کردستان بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

 در رقابت انفرادی نونهالان که آخرین رقابت مسابقات بود، صدرا ابراهیمی از آذربایجان‌شرقی قهرمان شد و محمدمعین قاسمیان‌فرد از زنجان و کیارام کیانی از کردستان به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

استان آذربایجان‌شرقی در بخش تیم نونهالان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های کردستان و زنجان دوم و سوم شدند.

 مراسم اهدای جوایز و اختتامیه این مسابقات با حضو‌ر گودرزی رئیس فدراسیون، دکتر فیروزی معاون اداره ورزش و‌ جوانان و مقامات استان و شهرستان شبستر برگزار شد.

رنجکش در پایان این مسابقه ضمن تقدیر و تشکر از بهتاج مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان همچنین حامیان مادی و معنوی این رویداد ملی (‌شرکت صنایع غذایی شیرین وطن، هتل‌ گسترش تبریز و مجتمع توریستی تفریحی سد امند) از تمامی مسوولان استانی و شهرستان شبستر و صوفیان که زحماتی زیادی را محتمل شدند تقدیر و تشکر  نمود و‌ گفت: امیدوارم بنده و تیم اجرایی خستگی‌ناپذیر هیات ترای‌اتلون آذربایجان‌شرقی میزبانی خوبی در خصوص اجرای این رویداد ملی بوده باشیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول