اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزرای پیشنهادی نفت و خارجه مهمان کمیسیون آموزش/ توجه به دیپلماسی اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش پتروشیمی

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نفت و خارجه در این کمیسیون گفت: تاکید امیرعبداللهیان و اوجی به دیپلماسی اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش صنایع پایین دستی پتروشیمی بخشی از برنامه‌های این وزرا بود.

وزرای پیشنهادی نفت و خارجه مهمان کمیسیون آموزش/ توجه به دیپلماسی اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش پتروشیمی

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در نشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه 26 مرداد) این کمیسیون اظهار کرد: در این جلسه جواد اوجی و حسین امیرعبداللهیان وزرای پیشنهادی نفت و امور خارجه در کمیسیون آموزش مجلس حضور یافته و برنامه‌‌های خود را برای اداره این وزارتخانه‌ها بیان کردند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت بر لزوم جذب سرمایه مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه صنعت نفت، حمایت از تجهیزات ساخت داخل مورد نیاز نفت و حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک‌های فناوری ‌و همچنین توجه و حمایت از متخصصان و پژوهشگران نفت و تلاش برای جلوگیری از خروج آنها از کشور و توسعه زنجیره ارزش صنایع پایین دستی پتروشیمی تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه تصریح کرد: آقای امیرعبداللهیان ضمن ارائه توضیحاتی درباره برنامه های خود به موضوع توجه به حوزه دیپلماسی اقتصادی و هم افزایی با بخش‌های ذی ربط و توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه اشاره کرد همچنین این نکته را بیان داشت که با الهام از خطوط کلی دیدگاه‌های رهبر مقام معظم رهبری و توجه به اسناد بالادستی نظام، برنامه خود را ارائه کرده و  تلاش می‌کند تا وزارتخانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول