اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«باغگلی» برنامه دقیقی برای تغییر وضع موجود آموزش و پرورش طراحی کرده است

معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برنامه دقیق و روشنی برای تغییر وضع موجود نظام آموزش و پرورش طراحی کرده است.

«باغگلی» برنامه دقیقی برای تغییر وضع موجود آموزش و پرورش طراحی کرده است

احمد حیدری معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط معیشتی مردم و ضرورت تسریع در حل مشکلات، ما مدافع تمامی گزینه‌های معرفی شده توسط رئیس‌جمهور هستیم. 

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان هم کمک کنند تا هرچه سریع‌تر کابینه تشکیل شود، افزود: در خصوص وزارت آموزش و پرورش هم با توجه به پیش رو بودن مهرماه و آغاز سال تحصیلی، باید تلاش کنیم که مشکلی ایجاد نشود و با اعتماد به تشخیص رئیس جمهور که برنامه تحولی خوبی برای این وزارتخانه پیشنهاد داده است بتوانیم کمک کنیم.

حیدری تصریح کرد: آقای باغگلی برنامه دقیق و روشنی برای تغییر وضع موجود نظام آموزش و پرورش طراحی کرده است.

رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی با اشاره به توانمندی مدیریتی گزینه پیشنهادی، افزود: مطمئنم عملکرد ایشان نگرانی‌های فعلی درباره عدم تعلق ایشان به بدنه رسمی آموزش و پرورش را مرتفع خواهد کرد.

حیدری گفت: فرهنگیان باید از حضور وزیری که از پشتوانه قوی رئیس‌جمهور برخوردار است، برای حل معضلات بلندمدت آموزش و پرورش استقبال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول