اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| آغاز واکسیناسیون خودرویی در گرگان انجام واکسیناسیون خودرویی در گرگان از ساعاتی پیش در مجموعه هلال احمر شهرستان گرگان در کمربندی این شهرستان آغاز شد؛ این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعیت هلال احمر گلستان در راستای افزایش پوشش جامعه واکسینه شده در این شهرستان و رفاه شهروندان در تزریق واکسن انجام شده است.
۱۴۰۰-۵-۲۶ ۲۲:۲۵ http://fna.ir/34qz8
0
۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، انجام واکسیناسیون خودرویی در گرگان از ساعاتی پیش در مجموعه هلال احمر شهرستان گرگان در کمربندی این شهرستان آغاز شد؛ این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعیت هلال احمر گلستان در راستای افزایش پوشش جامعه واکسینه شده در این شهرستان و رفاه شهروندان در تزریق واکسن انجام شده است.

شهروندان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به وسیله خودرو از درب رستوران هلال احمر واقع در کمربندی وارد مجموعه شده و پس از انجام واکسیناسیون از درب خروج محل را ترک کنند.

لازم به ذکر است افرادی در این مجموعه واکسینه می‌شوند که در اولویت سنی وزارت بهداشت بوده و در سامانه اعلامی ثبت‌نام کرده باشند.

گفتنی است، جمعیت بالای ۱۸ سال در استان گلستان یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر هستند که تاکنون غریب به ۴۰۰ هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

همچنین مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) خیابان امام‌رضا (ع) گرگان نیز به عنوان یکی دیگر از مراکز تزریق واکسیناسیون از امروز فعالیتش را آغاز کرده است.

لیست مراکز روستایی واکسیناسیون کرونا شهرستان گرگان:
۱- آلوکلاته
۲-امیرآباد
۳-لمسک
۴-جلین
۵-سرخنکلاته
۶-تقی آباد
۷-قرق
۸-کفشگیری
۹-مرزنکلاته
۱۰-نوده‌ملک
۱۱-نودیجه
۱۲-گل‌ها
۱۳-قلعه حسن (تیم روستایی)

این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۱۷ فعال هستند.

لیست مراکز شهری تزریق واکسن کرونا در شهر گرگان:

سالن ورزشی قابوس واقع در جرجان ۶ از ساعت هشت صبح تا ۱۲

سالن ورزشی خورشید واقع در خیابان امام رضا (ع) ۹۳ از هشت صبح تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ عصر

سالن ورزشی شهید گرزین واقع در خیابان شهید رجایی گلشن ۱۹ از ساعت هشت صبح تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول