اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همدان/ راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همدان، از راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی در درمان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همدان/ راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی

حسن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان، متاسفانه‌ ظرفیت تعداد تخت‌های موجود تکمیل شده و حتی مجبور به اضافه کردن تخت‌هایی شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با این وضعیت اقدام به راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی کرده‌ایم گفت: امروز در بیمارستان بعثت از سوی هلال احمر بیمارستان صحرایی در حال راه‌اندازی است تا بتوانیم خدماتی را از این طریق ارائه دهیم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تاکید کرد: در حال حاضر از هر شرایطی استفاده می‌کنیم تا به  بیماران خدمات ارائه دهیم اما متاسفانه وضعیت مناسب نیست و تعداد مبتلایان به شدت در حال افزایش است. 

وی با اشاره به راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی و بعثت همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به این بیمارستان‌ها که درمان سرپایی و بستری موقت می‌شوند قریب به ۶۰۰ نفر را شامل می‌شوند که برخی بیمارستان‌ها، بیمارستان صحرایی ندارند و بخشی از درمانگاه را  به درمان سرپایی بیماران اختصاص داده‌اند.

بهرامی تعداد بیماران بستری دائمی با علایم تنفسی را در بیمارستان‌های استان  قریب به یک هزار ۵۰۰ نفر دانست‌ و افزود: ترخیص بیماران نیز روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر است و متاسفانه ورودی‌های بیمارستان‌ها بیشتر از خروجی‌‌ها هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول