اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نام نویسی ۱۱۵ تعاونی سیستان و بلوچستان در جشنواره تعاونی های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۵ شرکت و اتحادیه تعاونی از این استان در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نام نویسی و یا اطلاعات خود را در سامانه جامع تعاون بهنگام سازی کردند.

نام نویسی ۱۱۵ تعاونی سیستان و بلوچستان در جشنواره تعاونی های برتر

مهرداد جهاندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر در سالجاری با امکان بهنگام‌سازی اطلاعات شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌ها و اتاق تعاون با رویکرد رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند در این بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت شرکت در این جشنواره که برای شانزدهمین دوره بصورت کشوری و استانی برگزار می شود از 18 اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و پس از دو نوبت تمدید، تا 27 تیرماه فرایند نام نویسی از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایان مهلت نام نویسی، بهنگام سازی اطلاعات و تکمیل پرسشنامه تخصصی جشنواره، ۱۱۵ شرکت و اتحادیه تعاونی سیستان و بلوچستان در گرایش های مسکن، تولیدی، توزیعی، خدمات، صنعت، مرزنشینان، دهیاری و سایر گرایش ها ثبت نام کردند.

جهاندیده گفت: در حال حاضر فرایند صحت‌سنجی مدارک، مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناکون توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مشوق‌ها و جوایز ویژه تعاونی‌های برتر اعطا شده در سال ۱۳۹۹ نظیر (لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیهی و اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی‌های برتر) در سال ۱۴۰۰ با افزایش کمیت و بهبود کیفیت برای تعاونگران برگزیده شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (۱۳ تا ۲۰ شهریور) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول