اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش حزب‌الله به عملیات جنین؛ مقاومت به پیروزی ختم می‌شود


حزب‌الله لبنان ضمن تسلیت شهادت چهار فلسطینی در جنین، اعلام کرد، مقاومت در نهایت به پیروزی و تحقق اهداف ملت فلسطین ختم خواهد شد.

واکنش حزب‌الله به عملیات جنین؛ مقاومت به پیروزی ختم می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله در بیانیه‌ای شهادت چهار فلسطینی در جنین کرانه باختری را تبریک و تسلیت گفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «العهد»، حزب‌الله در ادامه مقاومت قهرمامانه مجاهدان فلسطینی در مقابل یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین را ستود و تأکید کرد، مقاومت در نهایت به پیروزی و تحقق اهداف ملت فلسطین در آزادسازی کامل سرزمین فلسطین ختم می‎شود.

در درگیری مسلحانه بامداد دیروز (دوشنبه) میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین چهار فلسطینی به شهادت رسیدند .

منابع محلی اعلام کردند، هنگام درگیری‌های مسلحانه میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی، صدای انفجارهای بزرگ و تیراندازی متقابل شنیده می‎شد.

رسانه‌های صهیونیستی در روزهای اخیر اعلام کرده بودند که ارتش این رژیم برای عملیات نظامی در جنین به دلیل افزایش درگیری‌های مسلحانه در این منطقه آماده می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول