اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بانوی پرستار اصفهانی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

صغری آقابابایی نخستین شهیده مدافع سلامت استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ و از پرسنل بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) پس از ابتلا به ویروس کرونا در محل کار خود و پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان الزهرا(س) سرانجام به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

بانوی پرستار اصفهانی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حدود ۱۸ ماه است که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و مدافعان سلامت همچنان با جان و دل پای کار ایستاده‌اند و ضامن سلامتی مردم هستند، شهدای مدافع سلامت نه تنها از سلامت جسم که از سلامت اخلاق جامعه دفاع کردند و نشان دادند با وجود تمامی اما و اگرها هنوز هم هستند انسان‌هایی که گوهر انسانیت را در کشاکش سختی‌ها حفظ می‌کنند.

در استان اصفهان نیز همزمان با شیوع کرونا کادر درمان از جان و دل برای نجات هموطنان‌شان مایه گذاشتند و در این راه پرستاران و پزشکانی شهید مدافع سلامت شدند.

دکتر سیدمحمود نوریان متخصص مغز و اعصاب، دکتر سیدحسن ابن شهیدی، دکتر مجید فرهاد از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، علی اسد سلطانی از کارکنان بیمارستان نطنز، علی منصوری کارمند بیمارستان عیسی بن مریم، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و خسرو حکمت‌روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه(س) تنها تعدادی از شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند.

صغری آقابابایی نخستین شهیده مدافع سلامت استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ و از پرسنل بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) بود که پس از ابتلا به ویروس منحوس کرونا در محل کار خود و پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان الزهرا(س) سرانجام به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی حدود ۱۵ سال سابقه کار در این بیمارستان داشت و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خدمت می‌کرد.

صغری آقابابایی پس از جدال ۲۰ روزه با کرونا و باوجود پیگیری‌ها و اقدامات درمانی در آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع شهیده مدافع سلامت صغری آقابابایی از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) در اصفهان و در جمع همکاران وی برگزار شد و سپس در زادگاهش در شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول