اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در روستایی در اراک

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح‌آباد اراک گفت: به همت کانون و مساعدت خیران در شب‌های ماه محرم امسال ۶۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

توزیع  ۶۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در روستایی در اراک

احسان صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح‌آباد اراک فعالیت خود را از سال ۸۸ آغاز کرده و در حال حاضر ۱۶۰ نفر از سنین ۷ تا ۴۵ سال عضو خواهر و برادر دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ خانوار ساکن در کوی صالح‌آباد اراک مشغول به زندگی هستند افزود: در حال حاضر بیش از 70 خانوار این روستا با پیگیری و تعامل با آب و فاضلاب استان مرکزی از نعمت آب سد کمال صالح بهره‌مند هستند و مابقی ساکنین نیز در 4 ماه آینده به این شبکه آب‌رسانی متصل می‌شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح‌آباد اراک با اشاره به فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت این کانون در سال‌های اخیر به‌صورت مرتب برگزار شده و کلاس‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و اردو نیز در کانون برگزار می‌شده و در حال حاضر نیز کلاس‌های اوقات فراغت به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

صالحی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم نیز بیان کرد: با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) آئین عزاداری امام بزرگوار با همکاری و کانون فرهنگی هنری در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزار شده است.

وی با اشاره به آیین عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اضافه کرد: در سال‌های گذشته کاروان غم از مبدأ مسجد به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شده و استقبال خوبی از عاشقان ثارالله انجام می‌گرفت که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این مسیر به‌صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح‌آباد اراک ساخت حسینیه مسجد صاحب‌الامر کوی صالح‌آباد و ساخت زمین چمن فوتسال با کمک خیرین و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از اقداماتی است که توسط کانون در حال پیگیری و انجام است.

صالحی توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، سه هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی، ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر، سه سری جهیزیه میان خانواده‌های نیازمند این منطقه، تهیه و توزیع ماسک و... در منطقه صالح‌آباد از دیگر برنامه‌های کانون برشمرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول