اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

محو شدن از صفحه روزگار در انتظار صهیونیست‌هاست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ایران به عنوان دولت ـ کشور ساختار منظم، نظامی و دفاعی مشخصی دارد که تقابل صهیونیست‌ها با جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت منطقه‌ای می‌تواند تبعات سنگینی را برای صهیونیست‌ها داشته باشد.

محو شدن از صفحه روزگار در انتظار صهیونیست‌هاست

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدید صهیونیست‌‌ها به حمله نظامی به ایران اظهار داشت:‌ دوره تهدید حمله نظامی صهیونیست‌ها به ایران گذشته است این در حالی است که جمهوری اسلامی سابقه عملیات‌های دفاعی قوی داشته و هم اکنون قدرت فراوانی در حوزه آفندی دارد و در عمق تمامی کشورهای همسایه اطراف رژیم صهیونیستی نفوذ بسیار بالایی دارد و آنها هم به صورت نیابتی رژیم اشغال‌گر قدس را مورد آماج حملات قرار می‌دهند.

وی افزود: صهیونیست‌ها با تهدیدات اخیر به دنبال بر هم زدن فضای مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+ 5 هستند و با وجود اینکه برای برقراری روابط با اعراب تلاش‌هایی کرده‌اند اما تنهاتر از گذشته هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:‌ تهدید حمله نظامی صهیونیست‌ها به ایران با پاسخ سنگین جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد که بسیار پشیمان‌کننده است.

وی گفت: ظرفیت گروه‌های مقاومت منطقه‌ای و با توجه به توانایی آنان است اما جمهوری اسلامی به عنوان دولت ـ کشور ساختار منظم، نظامی و دفاعی مشخصی دارد که تقابل صهیونیست‌ها با ایران به عنوان یک ابرقدرت منطقه‌ای می‌تواند هزینه‌ها و تبعات سنگینی را برای صهیونیست‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول