اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ۲۲ دستگاه ماینر توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس

جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان مرزی سرخس خبر داد.

کشف ۲۲ دستگاه ماینر توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ محمود پارسافر در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با هرگونه اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی در پی اخبار واصله مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال، موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی سرخس قرار گرفت.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی در ادامه افزود: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وارد محل شده و تعداد ۲۲ دستگاه ماینر که در حال استخراج ارز دیجیتال با استفاده از برق شهری به صورت غیرقانونی بود را کشف که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است.

پارسافر در ادامه تصریح کرد: محل کاملاً بررسی شد و تعداد ۲۲ دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بنابراین به جهت عدم حضور متهم اصلی هماهنگی‌های لازم جهت دستگیری وی انجام شده است.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی در پایان گفت: به شدت با هرگونه اقدامات غیرقانونی برخورد خواهیم کرد و اجازه سوء استفاده از بیت المال را به احدی نخواهیم داد و از مردم عزیز کشور تقاضا داریم تا افراد متخلف را معرفی کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول