اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید میدانی شورای تامین از ایست بازرسی سی‌سخت/قدردانی از همکاری مردم/توصیه‌های فرماندار و دادستان+فیلم

شورای تامین شهرستان دنا از ایست بازرسی سی‌سخت بازدید کرده و پی‌گیر ورود و خروج از این شهر شدند.

بازدید میدانی شورای تامین از ایست بازرسی سی‌سخت/قدردانی از همکاری مردم/توصیه‌های فرماندار و دادستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اعضای شورای تأمین شهرستان دنا به صورت سردزده از ایستگاه بازرسی ورودی شهر سی‌سخت بازدید کردند.

پناهی فرماندار دنا در این بازدید گفت: خوشبختانه آمار مبتلایان در شهرستان دنا و شهر سی سخت نسبت به دو هفته پیش خیلی کمتر شده که این مهم نشان از همکاری همه جانبه مردم با مسئولین است.

فرماندار دنا اظهار داشت: شهرستان دنا به دلیل رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان موجب شد که هیچ گاه وضعیت شهرستان قرمز نشود.

وی گفت: متاسفانه در برهه زمانی خاص که شهر سی سخت گرفتار زلزله شد و ورود بیش از ۲ هزار کارگر برای ساخت و سازها باعث شد که کرونا در شهر سی سخت به صورت گسترده شیوع پیدا کند و وضعیت به قرمز تبدیل شود که خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اکنون وضعیت بهتری نسبت به دو هفته قبل داریم.

رئیس شورای تأمین شهرستان دنا گفت: با توجه به اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی در پیش است از عموم مردم می‌خواهیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با ماسک وارد مراسم عزاداری شوند و مراسمات خاکسپاری را به صورت خانوادگی برگزار کنند و حداکثر تعداد شرکت کنندگان از ۳۰ نفر بیشتر نباید باشد.

پناهی گفت:تا به امروز شهرستان دنا در زمینه تزریق واکسن کرونا در استان نسبت به جمعیت در رده اول است  و خوشبختانه با مصوب شدن و ورود  ۲۰۰ هزار واکسن کرونا به استان طی مکاتبه‌ای با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قرار شده است نگاه ویژه ای برای واکسیناسون شهر سی‌سخت شود.

فرماندار دنا ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت به خاطر ایجاد ایستگاه کنترل  ورود و خروج مسافران در ورودی شهر سی سخت گفت: خوشبختانه در بازدیدی که امروز با اعضای ستاد کرونا از ورودی شهر سی سخت و باغ های تفریحی داشتیم حجم مسافر بسیار کم شده بود و کلیه باغ های تفریحی و پارک ها هم پای کار آمده بودند و تعطیل بودند و از پذیرش مسافر خودداری می‌کردند. 

غریب پور دادستان دنا گفت: متاسفانه ویروس کرونا افسار گسیخته شده و باعث مرگ هم‌وطنان شده که اگر مردم همت نکنند، ماسک نزنند، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند شک نکنیم که شاهد مرگ و میر بیشتر خواهیم بود.

غریب پور اظهار داشت: وضعیت شهر سی سخت به دلیل حضور کارگران، استاد کاران و اتباع خارجی برای ساخت و سازها از شرایط ویژه ای برخوردار است و باید مردم همت به خرج دهند و تا جایی که می‌توانند در مراسمات خاکسپاری شرکت نکنند و سعی کنند همیشه با ماسک وارد اجتماع شوند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول