اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری: کلیت کابینه باانگیزه است/ سلامت و معیشت دو دغدغه جدی نمایندگان در بررسی برنامه کاندیداها

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: کلیت کابینه معرفی شده از سوی آقای رییسی باانگیزه است اما مهم‌ترین دغدغه نمایندگان در این میان بررسی برنامه کاندیداها در زمینه سلامت و معیشت است تا بتوانند آرامش و امید را به جامعه بازگردانند.

جباری: کلیت کابینه باانگیزه است/ سلامت و معیشت دو دغدغه جدی نمایندگان در بررسی برنامه کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: وزرای پیشنهادی دولت متشکل از چهره‌های جوانِ متخصص و با انگیزه و افراد مجرب و با سابقه هستند که جمع این دو طیف در کنار یکدیگر مناسب و ضروری است.

وی با بیان این که تاکنون جلسات بسیار خوبی با وزرای پیشنهادی برگزار کرده ایم و در کمیسیون های مختلف پذیرای برنامه ها و نقطه نظرات آنها حول امورات و مشکلات کشور بوده ایم، عنوان داشت: کابینه را برآیند مطالبات مردم از دولت جدید برای رفع مشکلات و کاستی های انباشته شده می‌دانم که آبروی آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور در گرو عملکرد انقلابی و جهادی این وزرا است.

نماینده غرب هرمزگان، دو مقوله ی سلامت و معیشت را اولویت مجلس در بررسی برنامه وزرای پیشنهادی برشمرد و گفت: کابینه باید نسبت به حل مشکلات و نارسایی ها جد و جهد ویژه داشته باشند و برآورد بنده این است که قاطبه اعضای کابینه بتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند و فصل جدیدی از خدمت، عمران و آبادانی بهره خواهند برد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول