اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فوت چهار نفر در کمتر از ۲ شبانه‌روز در بردسکن

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن با هشدار نسبت به افزایش مبتلایان و فوتی‌ها از فوت چهار نفر بر اثر ابتلا به دلتای هندی در بردسکن خبر داد و گفت: طرح مثلث «شفا» شامل شستن دست و صورت، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

فوت چهار نفر در کمتر از ۲ شبانه‌روز در بردسکن

رضا ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با هشدار نسبت به افزایش افراد مبتلا به دلتا کرونا در بردسکن، اظهار کرد: در کمتر از ۴۸ ساعت گذشته ۴ نفر فوتی در بیمارستان بردسکن داشته‌ایم که اکنون هم چند نفر دیگر مریض بدحال بستری هستند.

رئیس بیمارستان بردسکن طرح مثلث «شفا» شامل شستن دست و صورت، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را امری ضروری نام برد و افزود: افراد بستری شده در این بیمارستان در بخش کرونا از ۲۵ سال تا ۸۸ سال سن دارند و بستری هستند بنابراین با توجه به اینکه ویروس دلتا مصری‌ترین ویروس در جهان شناخته شده است از خانواده‌ها خواست به‌طور جدی رعایت کنند.

وی با اعلام اینکه این ویروس توان واگیری آن در هوای آزاد نیز وجود دارد، اظهار کرد: مردم هیچ راهی جزء رعایت و خود مراقبتی را ندارند، و اگر می‌خواهیم روند کاهش این ویروس را داشته باشیم، فقط باید به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کرده و رعایت کنیم.

ذبیحی بر نذر سلامت و کمک به تهیه اقلام مورد نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان تاکید کرد و افزود: سال گذشته در ایام محرم ۲۴ میلیارد ریال کمک خیرین و عزاداران منجر به ساخت ساختمان دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان و نصب این دستگاه در بیمارستان شد که امروز درصد زیادی از مشکلات بیماران مرتفع شده است.

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های خدمت‌رسانی سردار سلیمانی در شهرستان توسط بسیج و سپاه خبر داد و گفت: خیرین با کمک به این مجموعه یاری‌رسان افراد آسیب دیده از کرونا و افراد قرنطینه باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول