اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

26 باند قاچاق در کردستان متلاشی شد/دستگیری 863 قاچاقچی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: طی چهار ماهه امسال 26 باند قاچاق کالا و ارز در استان متلاشی شده که نسبت به مدت زمان مشابه 44 رصد رشد داشته است.

26 باند قاچاق در کردستان متلاشی شد/دستگیری 863 قاچاقچی

علی خداویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در چهار ماهه امسال 26 باند قاچاق کالا و ارز در استان متلاشی شده است که نسبت به مدت زمان مشابه 44 رصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت زمان یاد شده 863 نفر قاچاقچی دستگیر شده‌اند که نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان به افزایش 10 درصدی قاچاق سیگار در مقایسه با سال قبل اشاره کرد و گفت: در مجموع 9 میلیون و 990 هزار و 860 نخ سیگار قاچاق در استان کشف شده است.
 
خداویسی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه 2  هزار و 884 راس احشام قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد داشته است.

افزایش 166 درصدی قاچاق سوخت در کردستان

وی به افزایش 166 درصدی قاچاق سوخت در استان طی سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه خبر داد و گفت: در چهارماهه امسال یک میلیون و 574 هزار و 761 لیتر سوخت قاچاق در کردستان کشف و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان  اذعان کرد: 44 هزار و 244  ثوب البسه قاچاق در کردستان کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه 42 درصد رشد داشته است.

به گفته وی، 716 هزار و 592  قلم داروی قاچاق در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد کاهش دارد.

وی میزان کشفیات لوازم آرایشی، بهداشتی قاچاق را 313 هزار و 236  قلم با کاهش 66 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه عنوان کرد و افزود: طی چهار ماهه امسال 200 دستگاه موبایل قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

کاهش 64 درصدی قاچاق موبایل

به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، در زمینه کشف موبایل قاچاق نسبت به مدت زمان مشابه ۶۴ درصد کاهش داشته‌ایم.

خداویسی اذعان کرد: 3 هزار و 253 دستگاه لوازم خانگی قاچاق طی مدت زمان یاد شده استان کشف شده که رشد 44 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است. 

وی از تشکیل یک‌هزار و 550 فقره پروند قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: در زمینه تشکیل پرونده‌ها 6 درصد کاهش داشته‌ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان  اذعان کرد: 863 نفر قاچاقچی در رابطه به این پرونده‌ها دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول