اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مراکز انتقال خون مازندران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت دارند.

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

ذوالفقار تقوی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، از فعالیت مراکز انتقال خون و واحدهای سیار مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون آماده میزبانی از عزاداران حسینی  است.

وی افزود:  مراکز اهدای خون در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، تنکابن، چالوس، نور، رامسر و بهشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد:  ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ تا ۱۲ خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: واحد سیار انتقال خون استان شب تاسوعا در روستای الم‌شیر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ ، روز تاسوعا در محل راهبند مسجد امام حسن عسگری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و روز عاشورا نیز در روستای اسرم از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ مستقر و آماده دریافت خون‌های اهدایی  داوطلبان خواهد بود.

تقوی با تاکید بر اینکه هم اکنون ذخایر خون در استان در تمامی گروه‌های خونی با کاهش شدیدی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: از مردم ایثارگر مازندران می‌خواهم همانند گذشته انتقال خون استان را یاری کنند و با شرکت در پویش نذر خون به نجات جان هم‌نوعان نیازمند به این مایع حیات بخش کمک کنند.

وی در پایان گفت: پویش نذر خون از اول محرم در استان آغاز شده و تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول