اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستور قضایی منع فعالیت ۲ عضو شورای شهر روانسر صادر شد

دادستان روانسر، از منع فعالیت دو عضو شورای شهر روانسر از فعالیت با دستور قضایی خبر داد.

دستور قضایی منع فعالیت ۲ عضو شورای شهر روانسر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسلم الماسی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح  منع فعالیت دو عضو شورای شهر روانسر، اظهار داشت: نظر به اخبار منتشره پیرامون جرایم انتخاباتی اعلام می‌شود دونفر از اعضای اصلی و یک نفر از اعضای علی‌البدل شورای روانسر به اتهام ارتکاب جرایم انتخاباتی تفهیم اتهام شده و با قرار وثیقه و کفالت آزاد هستند.

وی افزود: این سه نفر با صدور قرار نظارت قضایی توسط این مرجع و تایید ریاست دادگستری شهرستان روانسر از هرگونه فعالیت مرتبط با شورای شهر از جمله شرکت در جلسات و کمیسیون‌ها و... ممنوع شده‌اند.

دادستان روانسر گفت: آراء مردم امانت و مصداق بارز حق‌الناس است، دادگستری شهرستان روانسر خود را مکلف به پاسداری از این امانت می‌داند.

وی از شهروندان روانسری خواست؛ از دامن زدن به شایعات و انتساب اتهامات به افراد خودداری کرده و حرمت و کرامت اشخاص را حفظ کنند.

الماسی افزود: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و‌ تا حصول نتیجه نهایی مجموعه دادگستری شهرستان، با قاطعیت اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول