اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عصیان کرونا در کرمانشاه/ بستری‌ها به ۱۵۰۰ نفر برسد، دیگر جوابگوی نیاز بیماران نیستیم

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از هزار بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند، اگر این آمار به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار برسد دیگر جوابگوی بیماران به لحاظ تخت و تجهیزات دارویی نخواهیم بود.

عصیان کرونا در کرمانشاه/ بستری‌ها به ۱۵۰۰ نفر برسد، دیگر جوابگوی نیاز بیماران نیستیم

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: متأسفانه وضعیت مناسبی به لحاظ شیوع ویروس کرونا در استان نداریم.

وی با اشاره بر بستری بیش از هزار بیمار در مراکز درمانی استان، ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های استان لبریز از بیماری است و اگر این آمار به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار برسد دیگر جوابگوی بیماران به لحاظ تخت و تجهیزات دارویی نخواهیم بود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: مدت زمان بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا دلتا نسبت به دیگر ویروس‌های قبلی طولانی‌تر است، میانگین مدت زمان ویروس کرونای ووهان تقریبا بین ۵ تا ۶ روز بود، ولی میانگین بسترها در این نوع ویروس جهش‌یافته به ۱۴ روز تغییر کرده و همین عامل سبب پرشدن بیمارستان‌ها شده است.

شاه‌آبادی در ادامه از هم‌استان‌ها خواست، در تعطیلات پیش روی تاسوعا و عاشورا در منزل بمانند، سرعت شیوع دلتا بسیار بالا است و همه را از کودکان گرفته تا بزرگسالان و سالمندان درگیر و وضعیت بسیار وخیمی را برای بعضی‌ها ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون به سرعت در استان در حال انجام است، خوشبختانه محموله‌های جدید مرتب وارد استان می‌شود و در ایام تعطیلات هم همکاران در پایگاه‌های تجمیع کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول