اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بدرقه اسطوره تکواندو در غیاب متولی ورزش ورامین

آئین بدرقه پیام خانلرخانی مربی ارزنده تیم ملی پاراتکواندو کشور و تنها المپیکی تاریخ ورزش شهرستان ورامین، اعزامی به رقابتهای توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد.

بدرقه اسطوره تکواندو در غیاب متولی ورزش ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس ورامین، آئین بدرقه پیام خانلرخانی مربی ارزنده تیم ملی پاراتکواندو کشور و تنها المپیکی تاریخ ورزش شهرستان ورامین، اعزامی به رقابتهای توکیو ۲۰۲۰ در غیاب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

مراسم بدرقه اسطوره تکواندو ورامین به همت ستاد اقامه نماز جمعه ورامین، در محل مصلی صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام حاج محسن محمودی امام جمعه موقت به انجام رسید تا این مکان مقدس و دعای تلاوت شده، بدرقه راه مرد پرافتخار تکواندو ورامین باشد.

همچنین از سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته که به تازگی از رقابت های توکیو به کشور بازگشته است، تجلیل به عمل آمد.

فرزند دشت ورامین بعد از قبول تصدی سکان هدایت کاراته کشور توانست افتخارات بی شماری را نصیب این رشته پرطرفدار کند.

باید اشاره داشت در طول ۴ سال اخیر متاسفانه بعد از افتخار آفرینی های پی در پی توسط نام آوران ورزش ورامین؛ هیچ گونه حمایت، تجلیل، تقدیر و برنامه ای در راستای انگیزه برای ایجادشور و شوق در قهرمانان و جوانان دیده نشده که همین امر نارضایتی های فراوان را به سمت مدیریت ورزش ورامین نشانه رفته است.

ورامین در سال ۹۶ و ۹۷ دارای بیش از ۴۰۰ قهرمان کشوری و بین المللی بود ولی به دلیل ضعف در مدیریت در سال ۹۸ تنها ۳۰ قهرمان باقی ماند که در ادامه و در سال ۹۹ شیوع موج کرونا ورزش را کامل به حاشیه برد.

اما به گفته کارشناسان؛ اشتباه در معرفی یک مدیر ضعیف و نامدریتی در امور، بدتر از ویروس منحوس کرونا برای نابودی یک قشر یا مجموعه ای می تواند باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول