اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آماده سازی و تجهیز بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در شیراز

با هدف استفاده بهینه از تخت‌های بیمارستانی و توسعه اقدامات مقابله با کووید۱۹ در استان، بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز آماده سازی، تجهیز و راه اندازی شد.

آماده سازی و تجهیز بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش مراجعان و بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان ها و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و به منظور استفاده بهینه از تخت های بستری در بیمارستان های شهر شیراز، بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید(Opat) در در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، ورودی بیمارستان نمازی شیراز آماده سازی، تجهیز و برای راه اندازی به نماینده معاونت درمان دانشگاه تحویل شد.

علی اکبری راه اندازی این مرکز را در مدیریت تخت های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران سطح دو و سه مبتلا به کووید۱۹ که نیازمند به بستری در بیمارستان ها هستند، تاثیرگذار دانست.

مدیر امور پشتیبانی دانشگاه نیز در این زمینه توضیح داد: آماده سازی و تجهیز مرکز پشتیبان مراقبت از بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیر مجموعه این مدیریت شامل کارکنان انبار مرکزی، تدارکات مرکزی، تاسیسات، خدمات و واحد حمل و نقل، در کمترین زمان انجام شد.

علیرضا قاسمی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید که راه اندازی این خدمت بزرگ بتواند گامی موثر در مسیر توسعه اقدامات مقابله با کرونا و ریشه کنی هرچه سریع تر این بیماری باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول