اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به خراسان رضوی/ محدودیت‌های تردد تا ۵ شهریور ادامه دارد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در ارتباط با تردد پلاک‌های غیربومی دیگر استان‌ها گفت: ورود خودروهایی که پلاک غیربومی دارند به دیگر استان‌ها ممنوع بوده و ۴۸ ساعت به این افراد فرصت بازگشت به شهرهای محل سکونت خود داده شده است.

ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به خراسان رضوی/ محدودیت‌های تردد تا ۵ شهریور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهار کرد: ورود و خروج به شهرهای دارای وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی ممنوع است و این قبیل افراد از طریق سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات ترافیکی اعمال قانون می‌شوند. 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در ارتباط با تردد پلاک‌های غیربومی دیگر استان‌ها گفت: ورود خودروهایی که پلاک غیربومی دارند به دیگر استان‌ها ممنوع بوده و ۴۸ ساعت به این افراد فرصت بازگشت به شهرهای محل سکونت خود داده شده، بنابراین از تاریخ ۲۶ مرداد ماه خودروهایی که با پلاک غیربومی در استان‌های دیگر تردد کنند اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: کلیه مجوزهای قبلی فرمانداری و سایر دستگاه‌ها باطل است و صرفا مجوزهای جدیدالصدور باید دارای تاریخ روز و محدود باشد.

دهنوی در مورد تاریخ پایان این محدودیت‌ها گفت: این محدودیت‌ها تا تاریخ ۵ شهریور ماه ادامه دارند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین بیان کرد: محدودیت تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد است، همچون گذشته برقرار است و از شهروندانی که تا کنون با پلیس راهور در این زمینه همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

وی در ارتباط با افرادی که در ارقام پلاک خودرو تغییر ایجاد می‌کنند، گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر شخصی که در ارقام پلاک خود تغییری ایجاد کند یا به نوعی اقدامی انجام دهد که پلاک وسیله نقلیه قابلیت رویت شدن نداشته باشد، ضمن توقیف وسیله نقلیه به مقامات قضایی معرفی شده و از ۶ ماه تا یکسال حبس در انتظار وی خواهد بود.

دهنوی در پایان از مردم تقاضا کرد برای از بین بردن زنجیره انتشار ویروس کرونا از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول