اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دادستان ایلام: موضوع واکسیناسیون باید به صورت ویژه مورد توجه باشد

دادستان ایلام گفت: بایستی نگاه ویژه‌ای نسبت به استان ایلام در بحث واکسیناسیون از طرف ستاد ملی کرونا داشته باشیم.

دادستان ایلام: موضوع واکسیناسیون باید به صورت ویژه مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز خسروی‌زاد در جلسه ستاد کرونای استان ایلام گفت: مصوباتی که در ستاد کرونا مطرح است باید با قاطعیت اجرا شود، نیاز است که فرمانداران، بخشداران و دهیاران به صورت میدانی وارد عمل شوند و به نیروی انتظامی هم کمک کنند. 

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از کادر درمان باید مد نظر قرار گیرد و بایستی تقویت شوند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونینشان به صورت میدانی و شبانه روزی تلاش می‌کنند و از جان خودشان برای نجات بیماران مایه می‌گذارند. 

دادستان ایلام گفت: در این شرایط سختی که ما قرار داریم بهترین و اولین گام صرف نظر از برخی موضوعات بحث مادی و امکاناتی است که دانشگاه علوم پزشکی باید در اختیار داشته باشد. 

وی ادامه داد: در بحث واکسیناسیون نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که تعداد زیادی مهمان در اینجا داریم که کارت ملی آنها استان ایلام است و ممکن است نسبت به حق و حقوق کسانی که ساکن و مقیم ایلام هستند از این مسئله سوءاستفاده شود و بخواهند واکسیناسیون انجام دهند که نیاز است دقت بیشتری شود. 

خسروی‌زاد تصریح کرد: با توجه به جمعیت کمی که استان دارد و شرایط مرزی بودن، مرز مهران و تردد مسافران و تجارتی که در آنجا انجام می‌گیرد، یک نگاه ویژه‌ای نسبت به استان ایلام در بحث واکسیناسیون از طرف ستاد ملی کرونا داشته باشیم.

انتهای پیام/970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول